Verzenden & Retourneren

Verzenden 

  • Bestelling
    Na plaatsing van jouw bestelling, ontvang je automatisch een bevestiging in je mailbox.
    Vind je deze niet meteen terug? Check dan zeker even je spam folder.

  • Verzendkosten
    De verzendkosten voor onze leveringen in België & Nederland bedragen €7,50.
    Bij bestellingen vanaf €100 nemen wij de verzending voor onze rekening en is deze dus gratis.

    U kan ook kiezen voor afhaling. Dan mag je ervan uit gaan dat jouw bestelling meteen opzij wordt gelegd. Wij sturen je een mailtje wanneer de bestelling daadwerkelijk werd ingepakt en klaar staat voor ophaling.

    Het ophalen van je bestelling kan tijdens de openingsuren in onze winkel: Antwerpsesteenweg 32A, 2390 Oostmalle.
    We vragen om je bestelling binnen de 7 kalenderdagen op te pikken. Na deze periode zijn we genoodzaakt de bestelling te annuleren.

  • Verzending
    Bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt en ingepakt, zodat u spoedig u pakketje mag ontvangen. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er in drukke sale periodes en bij speciale acties de verzending vertraging oploopt, maar we doen er echt altijd alles aan om je pakje tijdig te bezorgen! Heb je na 7 dagen nog geen bestelling ontvangen, contacteer ons dan even via info@philippa.be & dan kijken we samen wat of waar het mis liep.

  • Track & Trace
    Van zodra je pakketje de post bereikt, ontvang je een TRACK & TRACE zodat je je bestelling zelf verder kan volgen.

 

Retourneren
Is je bestelling niet wat je ervan had verwacht? Bevat het een productiefoutje of is er een andere reden waardoor je (een gedeelte van) je bestelling wilt retourneren? Hieronder een woordje uitleg over de retourprocedure.


De retourtermijn voor aankopen gedaan in onze fysieke winkel bedraagt 14 dagen na aankoop (m.u.v. sale, uitverkoop of kortingen). Je kan je aankopen terugbrengen naar onze winkel & daar ontvang je van ons een waardebon.

Wat betreft de bestellingen op de webshop heb je recht op de wettelijke retourtermijn van 14 kalenderdagen. Lees hieronder meer over de voorwaarden van een eventuele retour & wat je juist moet doen.

  • Voorwaarden
    Wil je graag (een gedeelte van) je bestelling retourneren, kan dat wanneer het artikel aan volgende vereisten voldoet:
    • Artikelen met (bijvoorbeeld) make-up vlekken of beschadigingen worden niet teruggenomen tenzij anders overeengekomen via mail.
    • Alle kaartjes moeten nog aan het artikel hangen, zoals ze origineel bevestigd waren.
    • Het artikel mag niet gedragen/gewassen zijn.
    • Artikelen uit de sale, uitverkoop of met korting kunnen niet worden geretourneerd.

  • Retourformulier
    Vul het retourformulier in (bijgevoegd bij je bestelling) of download hier. Zo weten wij over wie en welke items het gaat & gebeuren er geen vergissingen.
    Steek het retourformulier samen met de items die retour gaan in een verpakking en plak deze goed dicht.

  • Retouradres
    Wanneer bovenstaande in orde is, kan je je bestelling zelf terugbrengen naar onze winkel of terugzenden. De retourzending gebeurt steeds op kost van de klant en mag naar het adres van onze winkel:

    Philippa Conceptstore, Antwerpsesteenweg 32A, 2390 Oostmalle

  • Terugbetaling
    Na ontvangst en nazicht van de retour (termijn + bovenstaande voorwaarden), zal het bedrag binnen de 5 dagen worden teruggevorderd (volgens de originele betaalwijze).

    De terugzendkosten worden niet terugbetaald (de kosten van een retourzending zijn geheel voor rekening van de afzender en worden derhalve niet door Philippa vergoed).